Drąsučių mokykloje šėlo piratai

Lapkričio 13 d. Šiaulių r. Drąsučių mokykloje startavo Tarptautinis projektas „Šiaurės šalių bibliotekų savaitė“, kurio metu 3-4 klasių mokiniai klausėsi ištraukos iš suomių rašytojo Mauri Kuno knygos „Lobių sala“. Todėl neatsitiktinai tarp salų stovėjo inkarą nuleidęs piratų laivas, pasiruošęs bet kurią akimirką kelti bures ir plaukti į  lobių salą, o šventę vedė du šaunūs  šio laivo piratai (bibliotekininkė Laima Jucaitė ir mokytoja Modesta Purienė).

„Sveiki, atvykę į piratų laivą! Netrukus kelsime bures ir plauksime ieškoti lobio. Plauksime mintimis, pasitelkę vaizduotę, pasinėrę į magišką knygos pasaulį“ – tokiais žodžiais prasidėjo tradicinė „Šviesos ir žodžio šventė“.

Kai mus apgaubia lapkričio sutemos, užsidegame žvakes ir skaitome. Tokia yra šio projekto idėja. Smagu žinoti, kad  tuo pačiu metu prie žvakių šviesos tą patį kūrinį savo gimtosiomis kalbomis skaito tūkstančiai mažų ir didelių skaitytojų visose  Baltijos ir Šiaurės šalyse. Šių metų projektas – dvidešimt pirmasis Šiaurės šalyse, o Baltijos šalyse – dvidešimtasis.

Renginyje kalbėjome apie projekto prasmę, uždegėme žvakeles ir jų šviesoje skaitėme tekstą, trumpai prisiminėme Šiaurės šalis.  O renginį vainikavo piratiška muzikos ir linksmybių fiesta, kurioje drauge su piratais šėlo ir mokinukai, ir mokytojos. Linksmybėms įsibėgėjus, piratai aplankė ir kitų klasių mokinius bei  PUG grupės vaikus.

Kad ir kaip būtų liūdna, bet šių metų „Šviesos ir žodžio šventė baigėsi“, tačiau jau  kitą dieną vaikų laukė nuotaikingas užsiėmimas „Kaip pasidaryti pirato kepurę“, kurį vedė technologijų mokytoja Modesta Purienė.  Savaitei įpusėjus, bibliotekoje veiks mokinių piešinių parodėlė  „Šiaurės salos“, o pabaigoje – projekto užbaigimas ir apibendrinimas.