Aštuntokės Agnės iš Kėdainių Juozo Paukštelio progimnazijos laiškas bibliotekai

  Sveika mano miela Biblioteka.

  Tau rašo Tavo lobių mylėtoja Agnė. Man jau nuo mažumės Tavo lobiai yra be galo svarbūs. Tikra palaima atidaryti Tavo skrynią ir mažais laipteliais nukeliauti į svajonių karalystę, kur paslėpti visi Tavo lobiai. Jei Tavęs nebūtų, daugelis neišdrįstų pradėti puikiąją kelionę ir nugyventų paprastą, niekuo neišsiskiriantį gyvenimą.

  Labai gera lankytis pas Tave svečiuose, nes Tu kultūringa išauklėta dama, visus labai maloniai priimi. Pavaišini kiekvieno svečio protą skania žinių porcija, neišleidi nei vieno be tikrosios šypsenos ir padovanoji kiekvienam po kelias atsargines šypsenėles netikėtoms progoms. Bet svarbiausia, niekada nepamiršti paskolinti kiekvienam dalelės savo lobio, kuris suteiks jam neįkainojamą džiaugsmą. Tau visai negaila, nes tai ir yra Tavo didžioji misija – džiuginti žmones. Tik prašau, pažadėk man, kad niekada mūsų nepaliksi! Tik dėl Tavęs, mano vienišumo akimirkos nėra vienišos, jos nuspalvintos gražiausiomis spalvomis. Tik dėl Tavęs, šeimos vakarai prisipildo jaukumo, šilumos ir džiaugsmo.

  Pažvelgus paprasto žmogaus akimis, skaitymas yra tik žvelgimas į popieriaus lapą, bet skaitytojo akimis – tai yra kelionė, kurią kaskart išgyvensi vis kitaip. Paprastas žmogus ir skaitytojas yra labai skirtingos asmenybės. Aš tikiu, kad pasaulyje skaitančių žmonių atsiras daugiau, jeigu tik jais rūpinsiesi. Ačiū Tau.